+995 32 2 14 68 42

    პიარმენეჯმენტი

    ინტეგრირებული კურსი საზოგადოებასთან ურთიერთობა ( PR) და ინტერნეტ მარკეტინგი(Internet Marketing)

    კურსი მოიცავს თეორიას 50% და პრაქტიკას 50%.

    კურსის მიზანია, პიარ-მენეჯმენტის, პიარისა და მარკეტინგული კომუნიკაციების უნარის სისტემის საფუძვლების სწავლება, თანამედროევე პიარ - ტექნოლოგიების, ბრენდის ფორმირების ზოგადი მექანიზმების გაცნობა და პრაქტიკული რეკომენდაციების მიწოდება, რომელიც დაეხმარებათ მსმენელებს პიარ-მენეჯერის ფუნქციების წარმატებით შესრულებაში . მსემენელები მიიღებენ უახლეს ცოდნას, გამოცდილებას, მიდგომებს, პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს პიარის სფეროში.
    ასევე მსმენელები გაეცნოებიან ერთ-ერთ ყველაზე პოპულარულ თემას მარკეტინგი ინტერნეტის საშუალებით!
    პროდუქციისა და მომსახურების გაყიდვა ინტერნეტით.

    სწავლების მიზანი:

    ** საზოგადოებასთან ურთიერთობების სფეროს ეფექტიანი მართვა კონკურენტულ გარემოში ობიექტის (პროდუქტი, ბრენდი, მომსახურება, ორგანიზაცია, პერსონა ან ადამიანთა ჯგუფი) პოზიტიური (იდეალური და სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი) ხატების შემუშავებისა და ჩანერგვის ერთიანი ტექნოლოგიების სისტემის მეოხებით;
    ** ობიექტისათვის განვითარებისათვის ხელსაყრელი გარე და მყუდრო შიდა კორპორატიული გარემოს შექმნის ტექნოლოგიების დაუფლება;
    ** ობიექტსა და საზოგადოებას შორის ურთიერთხელსაყრელი, ჰარმონიული ურთიერთობების დასამყარებლად მმართველობითი საქმიანობის განხორციელება;
    ** დაინტერესებული აუდიტორიების, ინსტიტუტების, ორგანიზაციების განსაზღვრა და მოძიება, მათთან კავშირებისა და კონტაქტების დამყარება, მათი ინტერესებისა და მოლოდინის გაცნობიერება და მათთვის შესაბამისი PR პროგრამებისა და აქციების შემუშავება.

    კურსის თემატიკა:

    • PR-ის ზოგადი მიმოხილვა
    • ეფექტური ინტეგრირებული მარკეტინგული გეგმის შემუშავება;
    • ბრენდინგი
    • ბრენდის პოზიციონირება
    • პიარ კამპანიის დაგეგმვა, განხორციელება, ბიუჯეტირება.
    • ინტერნეტ მარკეტინგი და PR;
    • სოციალური მედია
    • მომხმარებელთან ურთიერთობის პრინციპები
    • კრეატივი და რეკლამა
    • გაყიდვები
    • ორგანიზაციული კულტურა;
    • კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა
    • კვლევები;
    • პრ სტრატეგია;
    • იმიჯი, იმიჯის შექმნა;
    • სოციალური პასუხისმგებლობა იმიჯის ამაღლების სამსახურში;
    • კრიზისული პიარის მართვა;
    • ეფექტური კომუნიკაცია;
    • ღონისძიებების ორგანიზება.


    ინტერნეტ მარკეტინგი:

    „ინტერნეტ მარკეტინგი“ მოიცავს ინტერნეტ მარკეტინგის ძირითად დისციპლინებს, როგორებიცაა:

    • იმეილ მარკეტინგი ,
    • სოციალური ქსელების მარკეტინგი ,
    • ვებსაიტის განვითარება ,
    • საძიებო სისტემების მარკეტინგი (SEO/SEM)
    • ინტერნეტ ანალიტიკა .
    • მოკლევადიანი მარკეტინგული სტრატეგია
    • გრძელვადიანი მარკეტინგული სტრატეგია
    • ბლოგი
    • ფორუმი

    კურსის ხანგრძლივობა: 6 კვირა ( 24 საათი)
    კურსის განრიგი: თქვენთვის სასურველი დრო (ორშაბათიდან -პარასკევის ჩათვლით)
    ლექციების ჩატარების დრო: 19:00-21:00

    სწავლის საფასური: 250 ლარი
    კურსის დამთავრების შემდეგ გაიცემა სერთიფიკატი.



     
     
    ასევე გთავაზობთ კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის დისტანციური სწავლების  საერთაშორისო სადიპლომო პროგრამას:
    Advertising and Public Relation - კურსის დამთავრების შემდეგ, გამოცდის საფუძველზე, გაიცემა კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის დიპლომი (მოითხოვება ინგლისური ენის მაღალი საშუალო დონე B2)

    კონტაქტი

     

    +995 32 2 14 68 42


    თბილისი, პ. ქავთარაძის 14ბ, Dream Town Offices


    support@oneworld.ge