support@oneworld.ge 

+995 32 2 14 68 42

  • მასპინძლობის სკოლა
  • ტრენინგები
  • ტურიზმის სადიპლომო კურსი სტაჟირებით

Tourism and Travel Management - კემბრიჯის სადიპლომო კურსი სტაჟირებით

Tourism and Travel Management მასპინძლობის და ტურიზმის სფეროთი დაინტერესებულ ყველა მსურველს აძლევს შესაძლებლობას მოკლე დროში მიიღოს ამომწურავი ცოდნა, ბრიტანული დიპლომი და პრაქტიკული გამოცდილება.
კურსის თეორიული ნაწილი აერთიანებს ჩვენი ექსკლუზიური პარტნიორის, კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის CIC სადიპლომო პროგრამას და ჩვენი ტრენერის, მაქს კენედის მიერ შემუშავებულ საკითხებს. თეორიული ნაწილის დასრულების პარალელურად, მსმენელები გაივლიან სტაჟირებას ჩვენს პარტნიორ ტურისტულ კომპანიაში.

კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის პროგრამა Tourism and Travel Management შედგენილია დარგის წამყვანი სპეციალისტების მიერ, პრაქტიკულ მაგალითებზე დაყრდნობით. პროგრამის კონტენტი არის მაქსიმალურად პრაქტიკული, რაც იმის გარანტიას იძლევა, რომ პროგრამის დასრულების შემდეგ აპლიკანტი ეუფლება ახალ პროფესიას ან, დარგის მცოდნე აპლიკანტის შემთხვევაში, იღრმავებს ცოდნას.

კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის დიპლომები შეესაბამება ბრიტანეთის განათლების სისტემის (British National Qualification Framework) დონეებს. Tourism and Travel Management არის მეოთხე დონის (Level 4) პროგრამა. გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემდეგ აპლიკანტი იღებს Level 4 ბრიტანულ დიპლომს. 

თეორიული კურსის ბოლო თვეში მსმენელები იწყებენ სტაჟირებას ჩვენს პარტნიორ ტურისტულ კომპანიაში - Discover Georgia. სტაჟირება გრძელდება 1 თვე.

თეორიული ნაწილი ტარდება ინგლისურ ენაზე.
კურსს უძღვება: მაქს კენედი - ლექტორი კავკასიის უნივერსიტეტის ტურიზმის სკოლაში; მრავალწლიანი გამოცდილება ტურიზმის სფეროში, მათ შორის: Hospitality and Tourism Consultant - Adjara Tourism Administration; Director of Recruiting and Tourism Training - JR Ibex, Mexico.
განათლება: B.A. Anthropology, University of South Alabama, M.A. Ethnographic Studies, University of Mexico.

თეორიული კურსის მთავარი საკითხები:

  • Definitions of tourism, the wide range of motivations for travel.
  • The types of visitors and travellers, types of tour organisations.
  • The tourism industry: its structure, components and organisation; tourism products and services.
  • Tourist destinations, attractions, amenities and facilities; accessibility to tourism destinations.
  • The national and international importance of tourism, its effects on the balance of trade.
  • Economic and social consequences of tourism, employment opportunities, effects on culture.
  • Income received from tourism, the income multiplier, invisible exports.
  • Factors to consider in developing tourism.
  • Investment in tourism, sources of finance - financial and other factors. 
  • Reasons for government involvement in tourism development, and potential government actions: tax and customs duties policies.
  • Measurement of tourism, tourism statistics, SWOT analysis and information provided.
  • More on development - the tourism framework: people, markets, destinations, routes.
  • The tourism and resorts life cycle; infrastructure and superstructure.
  • Structure and organisation of the tourism industry.
  • Channels of distribution for products, carriers, amenity and attraction providers, accommodation establishments.
  • Wholesalers and retailers of tourism products.
  • Tourism and travel markets: leisure and activity holidays, business travel.
  • Types of tours, sightseeing, cruising and cultural tours.
  • VFR travel, cultural, educational, health travel - the increasing range available.
  • Inclusive and IT tours.
  • Tourism operators: mass market, specialist, domestic, others; economics of tour operations, supplements and surcharges.
  • Transport, carriers: air, rail, road, sea, inland.
  • Accommodation and catering; the range, types and standards of accommodation.
  • Rating and categorisation of hotels and other accommodation units.
  • Consumer demands and changes in tastes, seasonality, pricing strategies and other issues.
  • State promotion of tourism, national, regional and local tourist organisations.
  • The roles of tour operators/travel agents and tourist information offices.
  • Reservations systems, booking forms, itineraries, fares, tickets.  Inclusive and package tours.
  • Public and private tourism marketing; communications, the promotional mix, market research, sales planning and forecasting. 
  • Advertising and sales promotions campaigns, special offers and merchandising, displays.
  • Tour brochures: types, sizes, importance, design and layout.
  • Websites: internet marketing, comparison websites, in-line bookings and payments.
  • Social media and viral marketing, marketing opportunities on-line.
  • A tourism and travel promotional campaign, from planning and review, through to strategy, marketing, advertising, literature, information, website and other promotions, media relations.

 

სტაჟირების მთავარი საკითხები:

  • ტურების ფორმირება საქართველოში და საზღვარგარეთ (არჩევით)
  • ოფიციალური კორესპოდენცია
  • საერთაშორისო კორპორატიული და დიპლომატიური პროტოკოლი
  • ფინანსური დოკუმენტაციის წარმოება
  • ტურების ბიუჯეტირება
  • განხორციელებული ტურის მონიტორინგი
  • ავიაბილეთების დაჯავშნა
  • საერთაშორისო და ადგილობრივი დაჯავშნის სისტემები
  • სავიზო პროცედურები
  • Service Plus
  • გაყიდვების სპეციფიკა
  • მიმდინარე სიახლეები და გამოწვევები საქართველოსა თუ მსოფლიო ტურიზმის ინდუსტრიაში
  • საინფორმაციო გასვლითი ტურები
  • ტურისტული კომპანიის რეალური ფუნქციონირება - პარტნიორები, მომხმარებლები, თანამშრომლები

 

თეორიული კურსის ხანგრძლივობა სტაჟირების ხანგრძლივობა ლექციების განრიგი დაწყების თარიღი პროგრამის საფასური
36 საათი, 3 თვე 1 თვე (თეორიული კურსის ბოლო თვის პარალელურად)
სამშ. 19:30-21:00
ოთხშ. 19:00-20:30
8 aprili

 

ერთიანი გადახდის შემთხვევაში: 1500 ლარი

ან თვეში 600 ლარი

მოქმედებს 0%-იანი განვადება

 
ღირებულება მოიცავს:

  • თეორიულ და პრაქტიკულ კურსს
  • კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის დიპლომს - Cambridge International College Diploma Level 4
  • One World - ის ორენოვან სერტიფიკატს
  • პარტნიორი ტურისტულის ორენოვან სერტიფიკატს
  • CIC პროგრამის ჩამოტანას და გამოცდის გაგზავნას
  • სასწავლო მასალას
  • დამამთავრებელ ღონისძიებას
  • ყავა/ჩაი ლექციების დროს

რეგისტრაცია, მიმდინარეობა და ვადები

კადნიდატებმა უნდა წარმოადგინოს ინგლისურის ცოდნის დამდასტურებელი სერტიფიკატი (მინ. B1) ან გაიაროს გასაუბრება.

3 თვიანი თეორიული და პრაქტიკული ნაწილის დასრულების შემდეგ, ბრიტანეთიდან ჩამოდის გამოცდა, რომელიც იწერება სუპერვიზირების ქვეშ და იგზავნება ისევ ბრიტანეთში. გამოცდის წარმატებით ჩაბარების შემთხვევაში ჩამოდის დიპლომი. გამოცდაზე ჩაჭრის შემთხვევაში აპლიკანტს შეუძლია ერთი წლის განმავლობაში კიდევ ერთხელ ჩააბაროს გამოცდა. რეგისტრაცია ხდება კურსის დაწყებამდე ერთი თვით ადრე. 

რეგისტრაცია და გადახდა: 1 სამუშაო დღე > სახელმძღვანელოს ჩამოტანა: 3 კვირა > სწავლის პროცესი: თეორია 3 თვე; პრაქტიკა 1 თვე > გამოცდის ჩაბარება >  დიპლომის მიღება ბრიტანეთიდან (3 კვირა)

1. დარეგისტრირდით ქვევით ღილაკზე დაჭერით ან დაგვიკავშირდით 0322146842
2. კურსზე დასასწრებად მოითხოვება ინგლისური ენის ცოდნის მინიმუმ საშუალო (Intermediate) დონე. გაიარეთ დონის დასადგენი ტესტი ან წარმოადგინეთ ცოდნის დამადასტურებელი დოკუმენტი. 
3. რეგისტრაციის შემდეგ ხდება ანგარიშსწორება, ვაფორმდებთ ხელშეკრულებას და ბრიტანეთიდან ვუკვეთავთ პროგრამას.

 

კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის სადიპლომო პროგრამების შესახებ ინფორმაციას ნახავთ აქ. გთხოვთ გაითვალისწინოთ, მხოლოდ Tourism and travel Management აქვს ინტერაქციული ფორმა, დანარჩენი პროგრამები არის დისტანციური სწავლების და ლექციები არ ტარდება.

კონტაქტი

 

+995 32 2 14 68 42


თბილისი, პ. ქავთარაძის 14ბ, Dream Town Offices


support@oneworld.ge