support@oneworld.ge 

+995 32 2 14 68 42

  • მასპინძლობის სკოლა
  • ტრენინგები
  • სასტუმროს მართვა სტაჟირებით

სასტუმროს მართვის კურსი და სტაჟირება

კურსი განკუთვნილია მათთვის, ვისაც სურს ქსელურ სასტუმროებში მუშაობა და ამ მიმართულებით კვალიფიკაციის ამაღლება. კურსი არა მხოლოდ თეორიულ ცოდნას მისცემს დაინტერესებულ პირებს, არამედ უზრუნველყოფს მათ მიერ ბრენდულ სასტუმროებში სტაჟირების გავლასაც.

კურსის აღწერა:

  • სასტუმროს განვითარებაში მომსახურე პერსონალის მნიშვნელობა
  • პროფესიის აუცილებელი მახასიათებლები და მათი განვითარების გზები
  • მომსახურების ეტიკეტი
  • საზოგადოებასთან ურთიერთობის საფუძვლები
  • მარკეტინგის როლი სასტუმროს მენეჯმენტში
  • სასტუმროს სერვისები და მათი რეალიზაციის საფუძვლები
  • FRONT-DESK-ის თანამშრომელთა მუშაობის პრინციპები
  • სასტუმრო ოთახების კატეგორიები/სასტუმროს განყოფილებები
  • სტუმრების მიღება-განთავსება
  • დაჯავშნა (სატელეფონო ეტიკეტი)
  • სტუმრის რეგისტრაცია (CHECK IN), სტუმრების შენიშვნების მიღება
  • სასტუმროს დასუფთავება
  • კვება და სასმელები


სწავლების მეთოდი
თეორიული ნაწილი ბალანსდება პრაქტიკული სავარჯიშოებით. გამოიყენება პრეზენტაციები, როლური თამაშები და სასწავლო ქეისები.

ტრენერი: იზაბელა ფერიშვილი - სასტუმროს მართვისა და ადმინისტრირების წამყვანი სპეციალისტი, 18 წლიანი გამოცდილებით სასტუმრო სფეროში. 16 წლიანი სტაჟი სასტუმრო შერატონ მეტეხში, ყველა დეპარტამენტის გავლით. ასოცირებული პროფესორი, კავკასიის საერთაშორისო უნივერსიტეტის, შავი ზღვის საერთაშორისო უნივერსიტეტის და საზოგადოებრივი კოლეჯი იკაროსის ლექტორი.

სტაჟირება სასტუმროებში:

Tbilisi Marriott 
Courtyard Marriott Tbilisi 
The Biltmore Hotel Tbilisi 
Ambassadori Tbilisi 
Hotels & Preference Hualing Tbilisi

Hilton Batumi 
Sheraton Batumi

IOTA HOTEL TBILISI
City Center
City Avenue


სასტუმროს თანამშრომლები სტაჟიორებს გააცნობენ ორგანიზაციის შინაგანაწესს, მათ საშუალებას მისცემენ იმუშაონ სასტუმროს ინვენტარის, კომპიუტერული პროგრამების (Opera) და საკადრო რესურსების გამოყენებით. განუვითარებენ ძირითად სამუშაო უნარებს, უზრუნველყოფენ სტაჟიორების თეორიული ცოდნის პრაქტიკაში გამოყენებას.
მსმენელები გაივლიან სტაჟირებას სასტუმროს ყველა განყოფილებაში:

  • მიღება/განთავსება
  • კვება/სასმელები
  • გაყიდვები და მარკეტინგი
  • ადამიანური რესურსების მართვა
  • დასუფთავება
  • დაცვა

კურსის განმავლობაში ჩატარდება House Tours - სტუდენტები მოინახულებენ და გაეცობიან ყველა კატეგორიის სასტუმროებს. 

  

სილაბუსი: 


1. სასტუმრო ინდუსტრიის ისტორიული განვითარება
2. სასტუმროს ტიპები ( საერთაშორისო ბაზარზე)
3. სასტუმროს ოთახების ტიპები და მათი აღწერილობა.
4. სასტუმროს დეპარტამენტები და მათი სამუშაოს აღწერილობა.
5. სასტუმროს პროდუქტი და სერვისი.
6. მიღება-განთავსების სერვისი, როგორც სასტუმროს მთავარი განყოფილება, მათი პასუხისმგებლობა და
მოვალეობა ( დეტალური განხილვა)
7. პროფესიული იმიჯი, ჩაცმულობის ეტიკეტი (Dress code)
8. სასტუმროს თანამშრომლების უნარ-ჩვევების მთავარი მახასიათებლები.
9. სასტუმროს HR-განყოფილების ფუნქცია-მოვალეობები.
10. სასტუმროს PR-ის ფუნქციები და მოვალეობები.
11. სასტუმროს თანამშრომელი, როგორც სტუმრის პრობლემის გადამწყვეტი პიროვნება ( Decision-
maker@Problem-solver)
12. Team-building-ის არსი სასტუმროს ინდუსტრიაში, პრიორიტეტული საკითხების განხილვა, ანალიზი.
13. Check-in @ chek out-ის პროცედურა საერთაშორისო სტანდარტის დაცვით.
14. სატელეფონო ეტიკეტი მისი მნიშვნელობა სასტუმროს ადმინისტრირების პროცესში.
15. სასტუმრო მართვის სისტემა „ოპერა“ Opera Property Management System (PMS)
16. სასტუმროს პროდუქტის დაჯავშნა, მარკეტინგული აქტივობები, ჯავშნების დამუშავების პროცესები
საერთაშორისო სტანდარტების გათვალისწინებით.
17. დაჯავშნის ტიპები და გადახდის მეთოდები.
18. სასტუმროს ბონუსების სისტემა (Up Sell) როგორც სპეციალური პროგრამა.
19. „Body language“- ის თემატური არსი.
20. სასტუმროს მარკეტინგი, SWOT- ანალიზის განხილვა, ბაზრის ტიპები და მათი ათვისების მეთოდები.
21. კვება და სასმელების განყოფილების მნიშვნელოვანი დეტალების აღწერილობა, ღონისძიებების სახეობები
მათი დაგეგმვა-განხორციელება.
22. ეფექტური კომუნიკაცია და მისი მნიშვნელობა სასტუმრო მართვა- ადმინისტრირებაში.
23. ბუღალტერიის განყოფილების როლი სასტუმრო ინდუსტრიაში, მისი მნიშვნელოვანი საკითხების განხილვა
დეპარტამენტების მიხედვით.
24. დასუფთავების განყოფილება და მისი მთავარი საკითხები ( უსაფრთხოების საკითხებთან მიმართებაში)

 

ღირებულება, ხანგრძლივობა და ვადები


თეორიული და
 პრაქტიკული კურსის ხანგრძლივობა: 90 საათი, 2 თვე
ინტენსივობა: კვირაში 3 ლექცია

კურსის საფასური: 950 ლარი
რეგისტრაცია მიმდინარეობს მთელი სასწავლო წლის განმავლობაში.

მოქმედებს თიბისი ბანკის უპროცენტო განვადება


ფასი მოიცავს:

  • თეორიულ კურსს
  • სტაჟირებას საერთაშორისო ქსელის პრესტიჟულ სასტუმროში
  • ორენოვანი სერტიფიკატს
  • ვიზიტების ორგანიზებას ყველა ტიპის სასტუმროებში თბილისი მასშტაბით 
 
 

წარმატებულ სტუდენტებს ექნებათ დასაქმების პერსპექტივა, ისინი მოხვდებიან დასაქმების ხელშეწყობის ბაზაში
კურსის
გავლის შემდეგ კანდიდატებს, რომელთა მიზანია ქსელურ სასტუმროში დასაქმება, მოეთხოვებათ დააკმაყოფილონ შემდეგი მოთხოვნები:  

  • თეორიული და პრაქტიკული ცოდნა
  • დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი
  • კომუნიკაციის უნარი
  • კონფლიქტური სიტუაციების მართვის უნარი
  • გუნდური მუშაობის უნარი
  • პიროვნული და პროფესიული თვისებები: მოწესრიგებული, დისციპლინირებული, ოპერატიული
  • სერვისის სფეროსთვის საჭირო კომპიუტერული პროგრამის ცოდნა
  • ენების ცოდნა

 

რეგისტრაცია გაირეთ ქვევით ღილაკზე დაჭერით ან დაგვიკავშირდით: 0322146842

კანდიდატები მიიღებიან გასაუბრების საფუძველზე. 

 

 


ჩვენი პარტნიორი სასტუმროების ვაკანსიები მხოლოდ ჩვენი კურსდამთავრებულებისთვის ვაკანსიები 

   

 

 

წარმატების ისტორიები და ჩვენი კურსდამთავრებულების შთაბეჭდილებები:

 

 

 

 

 

ასევე გთავაზობთ კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის დისტანციური სწავლების საერთაშორისო სადიპლომო პროგრამებს:

Hotel Operations & Management 
Tourism & Travel Management

პროგრამის დამთავრების შემდეგ, გამოცდის საფუძველზე, გაიცემა კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის დიპლომი (მოითხოვება ინგლისური ენის მაღალი საშუალო დონე B2)

კონტაქტი

 

+995 32 2 14 68 42


თბილისი, პ. ქავთარაძის 14ბ, Dream Town Offices


support@oneworld.ge