support@oneworld.ge 

+995 32 2 14 68 42

    პიარმენეჯმენტი

    Rate this item
    (0 votes)

    ინტეგრირებული კურსი საზოგადოებასთან ურთიერთობა ( PR) და ინტერნეტ მარკეტინგი(Internet Marketing)

    კურსი მოიცავს თეორიას 50% და პრაქტიკას 50%.

    კურსის მიზანია, პიარ-მენეჯმენტის, პიარისა და მარკეტინგული კომუნიკაციების უნარის სისტემის საფუძვლების სწავლება, თანამედროევე პიარ - ტექნოლოგიების, ბრენდის ფორმირების ზოგადი მექანიზმების გაცნობა და პრაქტიკული რეკომენდაციების მიწოდება, რომელიც დაეხმარებათ მსმენელებს პიარ-მენეჯერის ფუნქციების წარმატებით შესრულებაში . მსემენელები მიიღებენ უახლეს ცოდნას, გამოცდილებას, მიდგომებს, პრაქტიკულ უნარ-ჩვევებს პიარის სფეროში.
    ასევე მსმენელები გაეცნოებიან ერთ-ერთ ყველაზე პოპულარულ თემას მარკეტინგი ინტერნეტის საშუალებით!
    პროდუქციისა და მომსახურების გაყიდვა ინტერნეტით.

    სწავლების მიზანი:

    ** საზოგადოებასთან ურთიერთობების სფეროს ეფექტიანი მართვა კონკურენტულ გარემოში ობიექტის (პროდუქტი, ბრენდი, მომსახურება, ორგანიზაცია, პერსონა ან ადამიანთა ჯგუფი) პოზიტიური (იდეალური და სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანი) ხატების შემუშავებისა და ჩანერგვის ერთიანი ტექნოლოგიების სისტემის მეოხებით;
    ** ობიექტისათვის განვითარებისათვის ხელსაყრელი გარე და მყუდრო შიდა კორპორატიული გარემოს შექმნის ტექნოლოგიების დაუფლება;
    ** ობიექტსა და საზოგადოებას შორის ურთიერთხელსაყრელი, ჰარმონიული ურთიერთობების დასამყარებლად მმართველობითი საქმიანობის განხორციელება;
    ** დაინტერესებული აუდიტორიების, ინსტიტუტების, ორგანიზაციების განსაზღვრა და მოძიება, მათთან კავშირებისა და კონტაქტების დამყარება, მათი ინტერესებისა და მოლოდინის გაცნობიერება და მათთვის შესაბამისი PR პროგრამებისა და აქციების შემუშავება.

    კურსის თემატიკა:

    • PR-ის ზოგადი მიმოხილვა
    • ეფექტური ინტეგრირებული მარკეტინგული გეგმის შემუშავება;
    • ბრენდინგი
    • ბრენდის პოზიციონირება
    • პიარ კამპანიის დაგეგმვა, განხორციელება, ბიუჯეტირება.
    • ინტერნეტ მარკეტინგი და PR;
    • სოციალური მედია
    • მომხმარებელთან ურთიერთობის პრინციპები
    • კრეატივი და რეკლამა
    • გაყიდვები
    • ორგანიზაციული კულტურა;
    • კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობა
    • კვლევები;
    • პრ სტრატეგია;
    • იმიჯი, იმიჯის შექმნა;
    • სოციალური პასუხისმგებლობა იმიჯის ამაღლების სამსახურში;
    • კრიზისული პიარის მართვა;
    • ეფექტური კომუნიკაცია;
    • ღონისძიებების ორგანიზება.


    ინტერნეტ მარკეტინგი:

    „ინტერნეტ მარკეტინგი“ მოიცავს ინტერნეტ მარკეტინგის ძირითად დისციპლინებს, როგორებიცაა:

    • იმეილ მარკეტინგი ,
    • სოციალური ქსელების მარკეტინგი ,
    • ვებსაიტის განვითარება ,
    • საძიებო სისტემების მარკეტინგი (SEO/SEM)
    • ინტერნეტ ანალიტიკა .
    • მოკლევადიანი მარკეტინგული სტრატეგია
    • გრძელვადიანი მარკეტინგული სტრატეგია
    • ბლოგი
    • ფორუმი

    კურსის ხანგრძლივობა: 6 კვირა ( 24 საათი)
    კურსის განრიგი: თქვენთვის სასურველი დრო (ორშაბათიდან -პარასკევის ჩათვლით)
    ლექციების ჩატარების დრო: 19:00-21:00

    სწავლის საფასური: 250 ლარი
    კურსის დამთავრების შემდეგ გაიცემა სერთიფიკატი.



     
     
    ასევე გთავაზობთ კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის დისტანციური სწავლების  საერთაშორისო სადიპლომო პროგრამას:
    Advertising and Public Relation - კურსის დამთავრების შემდეგ, გამოცდის საფუძველზე, გაიცემა კემბრიჯის საერთაშორისო კოლეჯის დიპლომი (მოითხოვება ინგლისური ენის მაღალი საშუალო დონე B2)
    ფასი 850 ლარი
    Read 3858 times Last modified on ორშაბათი, 02 ნოემბერი 2015 12:11

    Leave a comment

    Make sure you enter the (*) required information where indicated. HTML code is not allowed.